Desgraciadamente este trabajo no está activo.

PRÁCTICAS AD SALES DIGITAL en Madrid

Descripción del empleo

Job Summary:

Apoyo en la implementación de campañas locales y regionales:
  • Control de inventario para un correcto delivery de campañas.
  • Contacto con agencia/cliente para coordinar la recepción de materiales y órdenes de compra.
  • Apoyo en activación de campañas/optimización y reporting hasta el cierre de campaña.
Apoyo en la realización de Informes de compañía y de informes de competencia.

Soporte al equipo de ventas en la generación de propuestas adhoc.

Actualización del argumentario de ventas de los productos digitales.

Apoyo en localizar nuevas oportunidades de mercado digital, en especial con el equipo de Social Media.

Responsibilities:

Apoyo en la implementación de campañas locales y regionales:
  • Control de inventario para un correcto delivery de campañas.
  • Contacto con agencia/cliente para coordinar la recepción de materiales y órdenes de compra.
  • Apoyo en activación de campañas/optimización y reporting hasta el cierre de campaña.
Apoyo en la realización de Informes de compañía y de informes de competencia.

Soporte al equipo de ventas en la generación de propuestas adhoc.

Actualización del argumentario de ventas de los productos digitales.

Apoyo en localizar nuevas oportunidades de mercado digital, en especial con el equipo de Social Media.

Basic Qualifications:

Marketing.
Licenciatura en Administración de Empresas, Economía, Informática, Ingeniería, Marketing, etc.

Se valorará estudios complementarios y/o conocimientos en materia digital.

Alto nivel de inglés.

Habilidades comunicativas.

Perfil multitask.

Proactividad.




About Direct-to-Consumer and International:

Comprised of Disney’s international media businesses and the Company’s various streaming services, the Direct-to-Consumer and International segment aligns technology, content and distribution platforms to expand the Company’s global footprint and deliver world-class, personalized entertainment experiences to consumers around the world. This segment is responsible for The Walt Disney Company’s direct-to-consumer businesses globally, including the ESPN+ sports streaming service, programmed in partnership with ESPN; the upcoming Disney-branded direct-to-consumer streaming service; and the Company’s ownership stake in Hulu. As part of the Direct-to-Consumer and International segment, Disney Streaming Services, developer of the ESPN+ and Disney-branded streaming platforms, oversees all consumer-facing digital technology and products across the Company.

About The Walt Disney Company:

The Walt Disney Company, together with its subsidiaries and affiliates, is a leading diversified international family entertainment and media enterprise with the following business segments: media networks, parks and resorts, studio entertainment, consumer products and interactive media. From humble beginnings as a cartoon studio in the 1920s to its preeminent name in the entertainment industry today, Disney proudly continues its legacy of creating world-class stories and experiences for every member of the family. Disney’s stories, characters and experiences reach consumers and guests from every corner of the globe. With operations in more than 40 countries, our employees and cast members work together to create entertainment experiences that are both universally and locally cherished.

This position is with The Walt Disney Company, which is part of a business segment we call Direct-to-Consumer and International.

Información extra

Status
Inactiva
Localización
Madrid
Tipo de contrato
Media jornada
Carnet de conducir
No
Vehículo
No
Carta de motivación
No

Madrid | Media jornada